Uppdaterar!

Jag öppnade förpackningen och blev glatt överraskad att jag fick med två doft prover (eftersom det jag beställt är oparfymerat)

Hursom helst så hoppas jag att dessa produkter ska fungera ihop med mitt hår. Har inte skrivit det här men jag har börjat med balsam metoden sedan förra torsdagen, ska gå in mera på vad det innebär någon annan gång :) Är även lite influerad av No Poo ! ;)

Körde tex. idag citronjuice i ansiktet för att fräscha upp det och det kändes riktigt bra, bara man kommer ihåg att man ska återfukta efter 4 timmar eller mer eftersom citronen verkar uttorkande :)



Hittills en nöjd tjej !
Bra produkter utan siliconer och annat tjoft :D


Kommentarer
Postat av: Martina

HÄRLIGT! Inte hade jag någon aning om att det var fler här uppe som var BM/ NoPoo'are. Har du varit inne på lockig.se? :)

2012-05-31 @ 05:47:17
Postat av: Sandra

Ja då är vi två? :) Jo jag är medlem där ;D

2012-05-31 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0