Tjosan !

Idag har man varit till tandläkar´n alltid lika kul ;)

Sedan har jag varit på en 40 min pw med voffe och det känns ju skönt att röra på sig lite granna iallafall. Har inte tränat sedan tordag eftersom jag känt mig krasslig och vill inte ha en långdragen förkylning utan tänkte om jag vilar kroppen så kanske det går snabbare, hursomhelst så är jag ännu lite snuvig så ingen hård träning. Men nu när det för en gångs skull är fint väder (efter all snö, slask och grått) så kunde man ju inte motstå en lång promenad ;) Längtar tills skogsvägarna tinar så man kan testa (vänja sig) att jogga igen :)

Ska nog göra något kreativt nu, men föst slappa och göra en god äggwrap ! (Hoppas den blir god!)

Hoppas verkligen att solen smälter bort all snöööö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0