Protein fluff

Testade att göra protein fluff i med protein i vaniljsmak och frysta hallon, det blev jätte gott ! Jag tycker ju om när det är lite surt och inte för sött så detta föll mig i smaken.  Jag ögon måttade bara eftersom att jag inte har en våg och det funkade bra bara man är lite van vid att baka eller så hade jag tur ;) Hursom helst blir det lite för hårt lägg bara i lite mer mjök eller för löst lite protein pulver/ bär och så vidare :D

Grund recept på protein fluff :

200g frysta bär
40g protein
1dl minimjölk

Som sagt jag gick inte helt efter receptet utan tog bara så mycket fysta bär jag gissade var nog och två skopor med vanlij protein och en större skvätt mjölk :)



Det du behöver


Vispa,vispa vispa ! Det ska helt enkelt vispas hårt :)



Mums mums ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0