Nytt hos mig



Betällt från Alma of Sweden
Nu återstår att testa och se hur det fungerar!


Kommentarer
Postat av: Martina

Du får gärna berätta hur det funkar! Har nämligen länge funderat på att beställa dessa. :)

2012-05-30 @ 21:22:18
Postat av: jadu

bra att du också gör något mot ditt flååddddiga hår! :D

2012-05-30 @ 23:24:16
Postat av: Sandra

Victor - Jooodå ska göra ngt åt mitt (inte) flåååådiga hår!



Martina- absoult, det ska jag göra bara jag kommer ihåg :) Kör på Balsam metoden nu och det känns bra! Har bara inte skrivit det här på bloggen :D

2012-05-31 @ 00:08:13
Postat av: Martina

Hur länge har du kört? Jag har inte börjat helt fullt ut BM än eftersom jag inte hunnit köpa de tvättbalsam mm som jag vill ha. Om jag inte använder rätt grejer från början blir mitt hår lättare fett redan vid första duschen, och det är ju inte riktigt tanken ;) Har du märkt någon skillnad än?

2012-05-31 @ 05:52:52
Postat av: Sandra

Jo det gäller ju att använda sista schampo ordentligt och efter det rikligt med balsam, inpackning så håret får en bra start. Sedan kan man ju inte ha kvar gamla stylingprodukter med siliconer m.m .



Samma här men har kört strikt nu i en vecka ungefär och känner skillnad från förut, eftersom jag tränar ganska ofta så vattentvättar jag och ÄCV mellan tvätt med balsam.



Men man måste ju tänka på att hårbotten vänjer av sig och då kan man få en "ful" period, måste också säga att jag får mer lockar i håret nu :)

2012-05-31 @ 15:18:51
Postat av: Martina

Jag vill ju inte gärna ha min "fulperiod" när jag är i skolan så tänkte köra SLS-fritt tills skolan slutar och därefter börja på riktigt med BM. :)

Åh kul! :)

2012-05-31 @ 16:21:43
Postat av: Sandra

Nej, jag fattar men det låter ju som en bra plan ;)

2012-05-31 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0