Kost,

Allt detta snack om kost och dieter med mera.
Jag försöker äta lite nyttigare än vad jag gjort förut och med det menar jag att inte äta gottigt varenda dag!
Å även att äta mera regelbundet för jag har lätt förut inte ätit frukost och inte varit hungrig förrän klockan sex och sedan frossat i mig mat.

Så jag föröker helt enkelt att äta frukost,lunch middag och kvällsfika och om jag orkar eller kommer på det så mellanmål. Men jag kan ju skvallra om att det inte går så jätte bra, frukost blir det oftast men inte alltid. Lunch äter jag typ aldrig, middag äter jag och kvällsfika. Så det går inte så ap bra men om jag gämför hur dåligt jag ätit förut så går det bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0