Jessicurl

Annars så testade jag ju Jessicurl produkterna (dock inte styling produkterna)

* Gentle lathter shampoo, ett väldigt lätt shampoo, kändes inte så där stark om nu ni förtår ;) Håret kändes rent efter shamponering. Jag ger denna produkt klart godkänt

*Aloeba daily conditioner, kändes verkligen som ett dagligt balsam, inte tung utan lätt. Håret kändes mjukt. Samma här klart godkänt.

*Too Shea extra moisturing conditioner, Tyngre och väldigt vårdande. Jag kommer inte använda denna varje gång eftersom den är så vårdande sparar den till när håret känns i behov av lite tyngre inpackning. Denna får VG

Nu har jag ju bara testat dessa efter varandra och inte var för sig (tex balsamen) och bara en gång, men jag är nöjd av det första resultatet. Jag fick extremt mjukt, mjukt hår! Eftersom jag som redan har ganska mjukt hår blev det inte lika lockigt, jag behöver mer stadga till lockarna men då använde jag ju heller inte hennes styling produkter eftersom det kändes onödigt när jag bara skulle hoppa i säng :) Men håret kändes värligt åter fuktat, mjukt och följsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0