Börja dagen med Thé!

Hejsan alla fina!
Började dagen med en härlig kopp maroccoan mint thé och kvarg med funlight i, för mig är det mycket lättare att ha någon typ av frukt eller youghurt(eller dylikt kvarg,turkisk) efter som att jag är så dålig på att äta frukost, har liksom inte någon aprit på morgonen.

Fick även veta att det blir 50 års kalas imorgon, pappa den klanten hade glömt och säga att även jag,Benjamin, Victor och Amelie är bjudna. Jag visste ju om att hon fyller år (pappas syster) men jag trodde att bara syskonen var bjudna plus vänner, men nej hon menade ju även syskon barn och respektive!

Nu är det så att mamma ska åka bort så jag och Benjamin är hundvakt, men vi ska ju ändå så klart på kalaset men stannar kanske inte så länge, det blir nog en trevlig kväll :)


Vi hörs!


Love my Svanstein!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0