Motivation?!

Ja ska jag gå på en promenad med hunden nu eller senare känner mig inte speciellt motiverad till att gå ut i kylan nu när jag sitter här framför daton och har just druckit upp mitt goda te... Men man måste ju motionera hunden (Å han motionera mig?)

Annars så har jag lite ont här och där i kroppen. Innebandy är en fysik sport några blåmärken rikare är jag från igår och så hade jag en massa kul! För innebandy är en så rolig sport! Love it <3
Försöker få igån tjejernas innebandy men det är svårt, helst när anders(anvarig för tiderna i sph) inte har ett schema på tiderna för 2012 och säger fel tider. Att den tiden  ska vara ledig men nej det var den inte... Nåja det ska väl lösa sig tillslut det med ;)



Hej då vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

jaaa hoppas det går att lösa, så sugen på att köra på med innebandy igen!! :)

2012-01-19 @ 13:23:24
Postat av: Sandra Svarar

Jag tror att måndag före killarna ska kunna gå :)

2012-01-19 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0