-.-

Nu sitter jag här igen och ska jobba snart igen... Brände just tungan på min frukost (kaffe) och hade tänkt göra en hamburgare till lunch innan jag börjar jobba men näää inte har vi något bröd hemma.
Kentta är i skogen som vanligt och traskar runt med ett gevär och dt är väll säkert kul..
Jag erkänner att jag är ganska negg idag på jobbet och allt men då har jag ju jobbat rätt så mycket.. MEN se ni nästa vecka är jag kanske ledig från tisdag till fredag ;) wEEHuu ! Eller längre tillockmed söndag men det återstår att se :)

Jo jag är trött som igår när en kund frågade efter en gin tonic så gjorde jag en dry martini för att jag var/är så trött i huvudet att jag inte enns  kan ta in information rätt.



Snart är det vår :)
Jag älskar att vara ute i skogen och ta bilder därav en massa skogsbilder i bloggen :) Å andra saker jag fotat så klart ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0