Tankar

Nu är det dags igen att börja ta tag i sitt liv.
Vad jobbigt jag är så lat!
Nåja nu går tankarna mot fritidsledare men då måste man ha varit aktiv ledare i nått och nja det har jag väl inte varit. nåja vi får ju se vad som händer och fötter.

Måste iallafall göra något för nu vill kristina min kära vän på af att jag ska gå på miroi igen.... Hata!
Man får tydligen inte alls vara arbetslös utan vi hittar på aktiviteter efter som att då verkar moderaterna ännu bättre titta vad lite atbetslöshet (alla är på vuxendagis och dricker kaffe heladagarna och blir deprimerade!) Yeeees!

Om man ska se sanningen i vitögat så är det ju så att om man vill ha ett arbete så måste man ju typ flytta övertorneå erbjuder inte ungdommar arbeten. Tyvärr! de få som vill leva kvar i denna åldrande kommun kan det inte och inte blir det flera barn födda här då inte. Ja det är väl bara att utbilda sig och flytta.

Synd att man så gärna vill bo kvar i denna håla.

Ja jag är inte speciellt possitiv idag nej..




Kommentarer
Postat av: Ida K

Kämpa på, du har många bra idéer som jag är säker på att det blir något bra av :)

2012-02-17 @ 12:26:28
Postat av: Sandra Svarar

Tack ida! Det värmer i hjärtat :) Kramar!!!

2012-02-17 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0