snö

Ja ni vet ni vad just nu sitter jag här med mig själv och så klart damphunden mikko :) Har just gjort mig en kopp med snabb kaffe och varit och kämpat mot snön, det är en svår kamp jag vill att den ska vara vid sidan av vår väg(stig) upp till dörren men snön envisas med att vara på vägen även om jag frustar, skottar och svettas så ser jag inte någon märkvärdig skillnad på våran väg... Det är lönlöst så jag gav upp och gick in igen.

Jag efterlyser någon som tycker det är kul att kämpa mot snön och kanske har lite mera muskler och vilja än mig själv. Känner ni denna person så säg till denne person kan komma och skotta snö hos mig i utbyte mot en fika kanske det räcker ;))

Nåja efter som jag har gett upp så tänker jag iallafall göra någon nytta så jag ska städa här inne istället bra idé tycker jag även om det är tråkigt så måste man ju göra det iblandl, eller hur?
Våran tvättmaskin har börjat läka vatten och det känns ju inte så dära särsklit bra.

Ikväll eller senare hoppas jag på att någon vill fara och gymma med mig. Man måste ju röra på sig . På tal om det så var det innebandy igår kväll och jag tyckte att det var grymt kul och grymt jobbigt. Kul att vi blrv så många !



Det är såna här dagar jag vill ha nu :) Vårdagar !


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Har kanske kvar någon bild, men inte så många :( haha jo, det är du bredvid ;) på nyår! haha

2012-02-14 @ 23:25:11
URL: http://birdbrained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0