Matte

Imorgon börjar allvaret Matte B
Jag var i skolan idag och fick boken och imorgon vid 12 så har jag första lektionen :) Jag hoppas det ska gå bra nu ska jag sitta och kolla i boken så jag kanske kommer in i det hela lite granna iaf Hihi

Ikväll är det innebandy och det känns ju alltid bra hoppas vi blir en del tjejer.

Hursom helst blev jag erbjuden att jobba idag klockan 4 men jag sa nej eftersom jag tycker att man kan ha lite farmförhållning jag tänker inte vara den som inte får jobba ofta men när det krisar så ringer man mig i sista minuten... Nej tack!... Synd bara att jag är en sådan människa som får dåligt samvete av att säga nej, så jag ska nog jobba på onsdag iallafall. Men jag vet inte ännu. Jag vill gå hel hjärtat in i att klara matten.

 Som jag sa när jag pratade med kristina från AF och hon bara så du ska BARA läsa matte B. Flera gånger BARA Matte B, då sa jag du det är inte bara så bara för mig att läsa matte B!!!! Hon klankar som ner på en. Typ när jag sa att jag ska läsa kyrkansGrundkurs och sedan matte B å vidare till lärare då sa hon jooo men det är ju en helt OKEJ plan. Som om den inte var så bra.

Orka. Men iallafall så vet jag inte om jag vill jobba. Då tänker ni men om man är arbetslös ska man slänga sig efter jobben.

För mig är det viktigaste hur jag mår och om det inte känns bra ska man inte göra det. Tror jag måste rikta in mig på Matten nu.
Ja nu blev det mycket så nu ska jag fortsätta med städningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0