Home

Nu har man varit hemma ett tag och landat i snön och allt det vita ;)
Bilder ftån värmen lär ju komma snart :) Have patiance my love
hihi nu ska jag kolla ett avsnitt av SOA och senare åker jag nog mot mor och fars hus där jag hänger rätt mycket nu förtiden är ju tråkigt att vara själv i huset nu när Benjamin jobbar kväll/natt så det kommer inte vara så hög uppdatering här på bloggen men det tål ni ! 


Denna blid är för några år sedan när vi gjorde en halv "igloo" (en mur) som skyddade mot vinden och så grillade vi och hade det mysigt ;)


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Fanny

ååh igloon var så mysig :D kommer ihåg det som igår typ! ;D

2012-02-14 @ 19:34:34
Postat av: Sandra svarar

Jaa det känns ju som igår tycker jag med ;)

2012-02-14 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0