#24. What do you think of your school.

Hee jag går ju som inte i skola just nu förutom att jag läser matte men det känns inte precis som om man går skola då ;)

Men annars så gick jag 1-9 i Svansteins Central skola och det var litet och omöjligt att skolka där av att alla är smarta som gått där hehe nej men man var i skolan eller så var man sjuk det gick inte att skolka. Lärde mig mycket där.

Sedan gick jag Gymnasiet i Övertorneå GÄG
Jag gick handels och skolan var ju helt okej.

 Alltså igentligen vilken tråkig fråga vad tycker du om din skola.
 Vem bryr sig man vill ju ändå bara bli klar med det man läser. Få betyg som är bra och sedan jobba och tjäna lite pengar eller?


Booooring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0