#23. Where are you from.

Jag har bott i svanstein när jag var född till nio sedan flyttade vi längre in i skogen till Ylikuittasjärvi 9 och där bodde jag tills jag blev tillsammans med Benjamin och vi tänkte flytta ja vart som helst så länge vi fick vara tillsammans men så blev slumpen så att vi fick hyra ett hus i Svanstein och vi bor och trivs bra här långt uppe i Sverige visst är det svårt med jobb och så men vad är viktigast (pengar eftersom man inte klara sig utan det tyvärr) att man mår bra i sin tillvaro . Jag hoppas att vi kan fortsätta bo och leva här, bara man har jobb så fixar det sig.



I kuittas ner mot idas ängar som dom nu har averkat all skog om kring ängen inte lika fint där idag som då



Skogen i kuittas med kvällsol



Svanstein vår sjön som man ser från vårat hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0