Sjukgymnast

Heejsan !
Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fick veta att jag inte ska stretcha eftersom jag är överrörlig, bara det speciella övningarna för min hoppande höft. Sedan tyckte hon att jag ska gymma, det var bra med tre dagar i veckan men gärna mer också eftersom jag ska bli mer hård. Hon var trevlig och var typ glad att jag var mjuk och rörlig för hon sa att de flesta är väldigt stela men sedan kom hon på sig själv med att det faktiskt inte är så bra heller att vara så rörlig heller. Om jag ska stretcha så ska det inte ens kännas. Den led som var normal var armbågen :)

För övrigt så tyckte hon att fler tjejer,kvinnor,damer och tanter borde gymma för det är jätte bra för kvinnokroppen (hon menar nog i normala mängder). Kvinnor har oftast för lite muskler till sin egen kroppsvikt.

Så inte stretcha och gymma för min del nu då :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

men shit kan du inte ge lite av din rörlighet till mig? ;) ses på gympan ikväll? :)

2012-04-18 @ 16:13:16
Postat av: Sandra

Jo men visst haha men hur? ;) Jodå vi ses :)

2012-04-18 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0