Pepptalk

Jag och min kusin promenerade en kort bit och pratade om hur personer i ens närvaro och en själv kan växa åt samma eller åt olika håll, vänner kommer och går och så vidare... Sedan när vi just ska skiljas vid en korsning avslutar jag med de peppande orden " In the end we are all alone". Hoff kanske att jag bott här förlänge blivit lite av en riktig tåårnedaling ! Ensam ÄR stark! och så vidare...
Min kusin och jag kom iallafall fram till att det var ett par dåliga sista ord så det fick istället bli "Together we are strong"

Hipp och hej från denna Tjej!


Yes Iam normal


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, vi hann ändå säga rätt mycket på den korta biten xD

2012-04-11 @ 23:02:07
URL: http://birdbrained.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha :D

2012-04-12 @ 14:09:29
Postat av: Sandra

Ja vi han ju som säga lite ett och annat Ida ;)



Haha kan man göra annat änn å skratta ! ;D

2012-04-12 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0