Ont

Alltså idag har jag typ ont i hela hela kroppen! Jag ska nog ändå dra mig till gymmet med älskling ;) Annars blir det lite städning och bara ta det lugnt kanske testa Victors nya xbox :)
På måndag ska man på praktik på älvgården(ålderdomshem) vet ej hur jag ska kunna vara på praktik i kommunens norraste del och sedan skolan i ötå, hmm blir en massa extra körande om man ska åka fram och tillbaka hela tiden. Suck men ska iallafall testa om jag kan jobba inom vården, kan jag så kanske man har ett sommarjobb.



Gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Ida K

Då blir vi kanske två inom vården. Har också varit på ett äldreboende en vecka och blir nog vikarie där nu :)

2012-04-14 @ 16:03:29
Postat av: Sandra

Jasså kul med jobb ! Går det bra då? :) Kan tänka mig att du passar bra med de äldre :D

2012-04-15 @ 14:51:54
Postat av: Sanna

testa! det är inge farligt ;) alltid bra med jobb :) hoppas det går bra :)

2012-04-15 @ 22:40:58
Postat av: Ida K

Ja, det går bra. Har ett vik i sommar och går som vikarie till då, det är faktiskt ganska kul :) Hoppas det blir bra för dig :)

2012-04-17 @ 09:37:00
Postat av: Sandra

Okej kul, nå jag kan inte ha pratiken eftersom det hindrar för mycket matten så läraren tyckte jag ska fokusera på matten ;) Men vem vet kanske sommarjobb :)

2012-04-17 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0