Kan man hoppa över utlösningen!?

Jag är sååå pinsam, igår på mattelektionen hade jag ett tal med en väldigt lång uträkning och sedan skulle man enligt någon teori eller vad det nu var hoppa över uträkningen och bara skriva svaret direkt, typ så. Nå iallafall så hade min hjärna någon slags korsslutning och jag säger högt till läraren "alltså man kan hoppa över utlösningen helt?" Hmm låter konstigt i mitt huvud haha men det är ju så det heter utlösningen, Jag säger det inte bara en gång utan två som jag kan komma ihåg högt ut i klassrummet, om jag sa det fler gånger när läraren skulle visa varför man kan hoppa över UTRÄKNINGEN det vet bara gud.

Nåja tänkte inte mer på det. Kommer hem och på kvällen när jag och Benjamin ska sova berättar jag fortfarande helt oventandes om att utlösningen är helt fel ord, det roliga att det lät roligt när jag sa hoppa över utlösningen. Benjamin- Du menar uträkningen?
Först nu hopplar min hjärna att det heter ju verkligen inte UTLÖSNINGEN !? Vad har min hjärna fått för fnatt! Jag tänkte verkligen inte på utlösning sexuellt när jag sa detta hel konstiga utlåtande. Min teori är att jag tagit orden räkna ut och lösningen, sedan lagt ihop dem!

Hur kan det bli så fel, för jag tyckte att det lät roligt lixsom hoppa över utlösningen(sexuellt) haha men ändå fick min hjärna för sig att jo det låter roligt men det är det rätta ordet för det hela.... Orka, jag höll iallafall på att skratta ihjäl mig när jag väl kom på hur dumihelahuvudet jag måste ha verkat och för mig själv verkade.

Kanske är jag blond, var ju trots allt blond som barn.

Vad säger ni är jag pinsam?
Apa också!


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAHAAHAHA vad rolig du är!!! :D tänk vad mycket roligare mattelektionen måste ha blivit :D

2012-04-17 @ 15:57:19
Postat av: Sanna

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag dör! ^^ hahahahahhaha

2012-04-17 @ 17:08:10
Postat av: Sandra

JAaa ! Hahah man kan ju inte göra annat änn å skratta ;) Helt hjärnsläpp måste jag nog kalla detta ;D... Men ingen skrattade på lektionen de vågade väl inte och jag var ju seriös när jag sa det haha >,< Fail!

2012-04-17 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0