Facebook

Läste just ett inlägg på facebook om hur min farfar gjort någons dag bra, denna person hade haft en dålig dag och min farfar hade just denna dag fört ett brev till denne person om att de är släkt på längre håll. Denne person tackar min farfar på facebook och jag hoppas att han får ett tack ansikte mot ansikte för min farfar Martin har inte facebook, nej han har inte internet :)  Hursomhelst så blev jag glad och varm i hjärtat att min farfar är så fin <3 Å det ska jag säga till honom när jag träffar honom nästa gång, säger nog också om det jag läst på facebook ifall att han inte har fått höra att hans brev gjorde någons dag <3


En lite äldre bild på mig och Faffa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0