Måndag

Hejsan !
Här rullar allting på helgerna går så fort att jag inte ens hinner blinka! Jag åker ju ofta till Svanstein och umgås med familjen och vänner. Blir ju att man vill vara med Benjamin men han har ju också sitt jagande haha ;)
Jag är iallafall tillbaka i Älvsbyn igen och jag måste ju säga att jag känner att kursen är väldigt givande och känns helt rätt för mig just nu :) Men är inte lika kul att bo på internat alla gånger. Jobbigast tycker jag att det är att vara borta från Benjamin och huden(Alla andra också) det känns långt när man åker 5 timmar i buss och sen ska man tillbaka på södagen hmm. Skulle ju vara optimalt om det bara var typ två timmar bussresa då blir man inte lika slut av allt åkande.

Nyss var vi på måndagsfikat och nu sitter jag här i allrummet och bloggar ;) Men jag skulle vilja börja träna på korpen men det känns ganska dyrt när man inte har någon inkomst just nu ! Men om jag inte gör något och trycker i mig alla onyttigheter som jag just nu gör så kommer jag ju att rulla fram när jag kommer hem haha Usch! Hmm men jag är ju en lat människa igrunden så det dära med att träna kommer inte så självmant hos mig heh,.,,
 Nu ska jag nog vara lite social om det nu är någon som vill vara det med mig ;))

Detta var ju som ett tagsedan nu ! Sjuung om stuuudenternars lyckliga dar!! ??? JO visst kom ut i ett samhälle som inte har några lediga jobb! Det ska vi fira !



Just ja idag fyller Marie år Grattis !!

Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0