Heeej !!!!

Heeej !
Nu är jag i älvsbyn och har det bra. Kursen känns bra och jag trivs med mina klasskamrater. Tänkte bara kolla in här och skriva några rader :)) Så nu vet ni att jag lever ! Nästa vecka åker vi till Jäkkvik och det ska bli spännande och roligt forhoppnings vis :) Jag har ännu ont i min fingerspets som jag klämmde i kassan när jag jobbade på svanstein gården i lördags alltså en vecka sedan snart borde det verkligen göra ont ännu?? Hmm
Annars så ska jag tacka ja på måleri på distans kursen och hoppas att jag kommer klara av det sammtidigt som jag går detta :) Nåja nu orkar jag inte skriva mera eftersom att det gör ont i mitt finger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0