5 quick funfacts about you

1.Jag har ett födelse märke och inte leverfläck (vissa säger födelsemärke om leverfläck) på min vänstra hand som ser ut som ett kryss eller kors.
2. Jag har haft en massa djur eller iallafall ganska många.  Två stycken vatten ödlor, en geckoödla, en guldfisk, två unulater, 26 kaniner, höns, fyra katter och tre hundar :) Men skulle ha velat ha hästar, möss, får och grisar med mera.
3. Jag är ganska blyg men när jag väl lärkänna någon eller känner mig trygg så kan jag prata ihjäl människor haha :))
4. Jag är lite mörkrädd och blir lätt skrämd av skräckfilmer så att jag inte kan sova.
5. Jag sover med öronproppar för att jag är väldigt ljudkänslig när jag ska sova.

Nu vet jag inte om detta var så rolig information men jag orkade inte tänka idag



Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0