En önskelista <3

Fick frågan om vad jag vill ha till julen och kom på mig själv att det faktiskt inte är så hemskt mycket. Var faktiskt tvungen att fundera en stund innnan jag kom på lite saker.
Först och främst vill jag ha en fin och mysig jul med de jag älskar! Jag hoppas även lite barnsligt att det ska finnas snö på julafton så man får se hur det glimrar i barnens ögon!

Men om jag ska vara materialist så önskar jag mig följande just nu denna stund får väl se om det ändras!

O Jag önskar mig grejs som jag kan skapa med. Typ.
o Scrapbookingsaker
o Tuschpennor i olika storlekar
o Akryl
o Målar dukar i olika storlekar
O En mikrofon hihi
O En symaskin
O ståltråd,pärlor och tång (luffarslöjd)
O Dekopage lim,pensel och papplådor
O Ett roligt spel
O Ljus
O Ramar till mina Konstigaverk! hehe

Ja nu blev det en del men det är ju bara för att jag verkligen nu försökte tänka till.. Hmm iof skulle jag behöva sockar med :)
Nåja nu är det ute för allmän beskådning! Use it well!



Ja nu är det ju nästan så här utan för fönstret lite regn bara :)

Puss och kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Tack så mycket fina kusin :D

2011-12-01 @ 14:50:36
URL: http://birdbrained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0