Creativity!

Jag är full av kreativitet och känner hur jag behöver skapa något... Från en bild jag har i mitt huvud till att få ner det på ett papper eller dansa ! Ja nästan vad som helst för att få utlopp på all denna skaparglädje jag känner i mig !

Jag har börjat på en teckning i tusch och jag har inte testat på det förut eller jo när man var liten och hade en tecknarbok och fyllde i färdiga mallar. Jag måste säga att det var en riktigt rolig teknink om man nu kan säga så. Nej jag ska nog ta och köpa ett par tuchpennor i olika storlekar. Men åter till det jag började i går med idas tusch pennor som kanske inte var av den bästa kvaliten men nu ska jag inte klanka ner på Idas pennor för utan dem hade jag inte fått något utlopp på min kreativitet! Så tack ida! Jag ska fortsätta med teckningen idag/kväll och så troligtvis ska vi dansa :)

Jag kommer att visa resultatet på kladdet sedan om jag nu blir något så när nöjd :) Kan ju varna er att det är lite ailienaktigt och att det som sagt är mitt första försök :D



Kreativitet i Ljuset !!! Kreativitet är Ljus !!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0