Vardagen är HÄR!!

Ja nu rullar vardagen igång igen !
Just nu sitter jag och lyssnar på Here I Go Again med Whitesnake och visst stämmer texten lite vi går ju alla själva men också tillsammans tycker jag helt ensamma är vi aldrig! Men en skön gammal låt är det iallafall :)
 
Jaha igår började jag jobba igen på gården och nog har saker ändrats där under ett halv år men man kommer ändå sabbt in i arbetet igen. Jag kom hem från jobbet klockan 2 på natten och Benjamin kom från sitt jobb kolckan halv 3 så jag känner mig lite trött idag.

Stackars Benjamin har ju redan farit till sitt arbete igen men han jobbar in dagar så han kommer vara ledig tordag med ;) Hmm fast jag jobbar ju ändå då... Nåja så är livet han är ledig från tordag till 2 januari och jag får det kanske lugnare på jobb fronten den 2 haha .

Vi har iallafall fått fram julgranen nu och det känns lite juligt här. Pepparkakor har vi också bakat med Victor och Amelie :) Men jag har ingen julklapp till Benjamin och har ingen tid att köpa en heller! Jag gav som förslag att vi kan ha Julafton typ någon random helg i januari? Kanske vi får se  :) Men hur som helst så känner jag mig ganska usel utan julklapp till honom. Har julklappar till bägge av våra föräldrar och jag har till Victor också.

Jag är inte så mycket för detta julkapps tvång hoh man ska köpa om man verkligen hittat någonting till en person så är min syn på detta.


HAha här har ni en blid på mig och min fästman när vi ska pussas! Märk att vi är lite olika långa ;)


Benjamin får "sjunka" ner till min nivå så jag inte får nackspärr! <3



Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Tack kusin, du är också fin! :)

2011-12-20 @ 14:58:25
URL: http://birdbrained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0