Trötter

Jag är väldas trött ...
Har just ätit lax och potatis. vitchocklad mooos som davis sa till efterrätt. Hmm ja det var ju gott :)
Nu jag jag basta och ta det lugnt. Det är så mycket jag vill orka göra idag men det är ju just det jag inte orkar nu. Har ingen ork i mig just nu. Å det är ju okej man kan ju inte alltid ha massa ork.

Det känns jobbigt att det snart är söndag för jag orkar inte åka till Älvsbyn inte så att jag inte vill dit utan just bara färden orkar jag inte med..

Sen är det skola i en vecka en helg ledigt sedan jobba från 19 -2 januari. Suck vad det känns jobbigt just nu när jag är sååå trött..

Nej nu ska jag inte klaga mera, jag får ju vila nu för att jag har en underbar fästman som städar undan <3 love love love!!!



Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0