Söndag

Sitter här i vårat allrum i min ensamhet och sörvlar, Usch jag hatar vekligen att vara förkyld ! Hostan är det värsta... Nåja jag tänkte ta det lugnt idag som det flesta dagar hihi
Ska kanske till familjegudsttjänst vid 4 men jag vet inte ännu.

Kom på att jag lovat att lägga upp bilder på det jag gjort i tusch men det kan jag inte riktigt eftersom nåra dem som jag är mest nöjd över ska jag ge bort i julklapp. Jag ska ladda upp en bild den är jag inte så där super nöjd över men gav den till Take :)
Är lite fantasi inspirerad !!!
Så snälla ha överseende och tänk på att jag är en ny börjare !




Puss och kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men den blev ju bra :D kul att se något i tusch också, annars ser man ju bara i svart vitt :)

2011-12-07 @ 14:22:24
Postat av: Sandra

Tack Fanny :))

2011-12-07 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0