Lördag 3 December

Idag har vi varit till storforsen och en julmarknad som var där :) Det var ganska kallt idag. Hittade små julklappar där och kollade på forsen ! Det var en liten marknad inte speciellt stor men en massa fina hundar gick om krimg med sina ägare och det tycker ju jag är kul :)

Allars så håller jag på att göra mat åt mig själv just nu mexicana soppa med bröd till :) Å nyss tuschade jag eller vad man nu kan kalla det!  Klockan fem ska vi göra decopage med Pernilla och de andra och det ska bli roligt :)
Nåja ikväll ska jag nog mysa tillde med lite popcorn och dipp kanske gurka också och kolla serier med mig själv! Det ska bli mysigt ;)
Vi får höras mina vänner ! Take care :)




Puss och kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0