It´s over !

Nu är jag hemma i svanstein och är helt färdig med skolan i Älvsbyn för tillfället iallafall! Nej men det är ganska så säkert att jag inte kommer att gå dära mera i mitt liv. Jag har haft det Underbart under detta halv år ! Visst har det varit upp och nergångar men jag har lärt mig sååå mycket om mig själv om SANDRA.

Jag känner mig berikad och större i hjärtat. Jag har fått lära känna underbara människor som har hjälp mig att växa som person. Jag har fått en större förståelse om att vi alla är så olika och förståelse att jag inte alltid är så bra eller vad man nu ska säga .. Jag har lärt mig mycket om min tro och vad jag står i den.

Imorgon börjar jag att jobba igen och är inte överdrivet peppad men det ska nog gå bra ändå jag behöver ju pengar nu ! Ska kanske sjunga på en julkosert i Övertorneå på julafton men vet inte säkert ännu för jag vet inte om jag har tid att träna.. Tänkte kanske sjunga marias sång(peter jöback) Viskar en bön(peter Jöback) eller Sprid ditt ljus (Sofia källgren) Ska sjunga två vilka tycker ni?

Jag kan erkänna att jag är lite nyförälskad i min gamla kärlek Benjamin! Han är så fin!

Ja nu ska jag gå och laga mat. Det som står på menyn idag är potatis,bacon och grönsakswok med chili skulle jag tro :))



Puss och hejdå!




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hittade Peter Jöbacks skiva så då var jag ju tvungen att köpa den. Röstar på Marias sång och Sprid ditt ljus. Hoppas allt går bra, kram :)

2011-12-19 @ 14:57:01
Postat av: Svar Ida

Hahha nej klart du var tvungen att köpa den ! Den var ju bra :) Allt gott med dig? Sprid ditt ljus blir det och kanske marias sång men ska också sjunga refrängen i välkommen hem med EMD :) kramar Sandra

2011-12-20 @ 13:52:04
Postat av: Ida

Det är bra, har det lugnt fram till jul. Bra val, EMDs låt är väldigt fin också :)

Kram!

2011-12-20 @ 17:36:17
Postat av: Svar ida

Ja njut av lugnet :) Jag önskar jag kunde ta det lite lugnt men men :) KRAM!

2011-12-21 @ 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0