Your first love

Min första förälskelse var säkert ganska ung men vem som var föremålet för min kärlek kan jag inte komma ihåg alls. Man är ju ofta så där bernsligt kär när man är liten eller någon som känner igen sig ? Jo det tror jag ;)
Men första gången det var lite längre period så gick jag i sexan och pojken hette Mattias. Jo jag var nog lite kär i honom :) Men efter det har föremålen växlat .

Den första jag sagt att jag älskar dig till är Benjamin. Han är min första pojkvän, sambo förlovnig. Han är den snällaste person jag känner. Han gör mig hel antar jag :) Men våran resa vart vi är nu kanske inte varit helt själv klar men jag tror att allting händer av en anledning. Som sagt känns det rätt med BenjaMIN ;)

    

Puss hej !


Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-20 @ 14:50:52
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; nice! jag svarar på kommentarer :)

2011-08-21 @ 12:18:10
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0