Your bestfriend

Min bästa vän ? Jag är väl som det flesta och har en hel bunt bästiga vänner ! Är det inte så också att du har lite olika vän förhållanden med dina olika vänner :)
Jag älskar mina vänner!

Fanny är en av mina nära vänner hon vet de mesta om mig och jag tror vi kan prata om vad som helst. Hon är snäll och glad!


Mickis är min kusin likaså en av de jag umgås med mera hon är snall och glad och inte rädd för att dela med sig :)

Sanna är glad, sprallig och snäll. Allting är humor med henne !  Men man kan ju prata om annat också :) Liksom humor är det jag känner haha. Vi kan inte vara seriösa på ionnebandyn villket iofösig gäller alla mina vänner!





Josse är snäll och smart . Som vi skrattade när hon var full och disskuterade med danne! HAHA !






Det är några av mina vänner men jag orkar inte rabbla upp alla ! Men jag ser mina kusiner som vänner med och massa andra :)



Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi vad söt du är :) Självklart kan vi det <3 du är ju som lite bäst du!

2011-08-24 @ 13:11:29
Postat av: Sanna

va gullig du är!! :) haha vi kan aldrig va seriösa nånstans, vi är för störda ;) en underbar vän är du!! vi måste hitta på nåt, saknar dig! Puss gumman <3

2011-08-28 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0