What do you think is your flaw

Hmm ingen människa är ju perfekt. Alla har vi våra fel och brister det är det som gör oss männskliga och är det det som gör oss olika. Jag har svårt att bestäma mig och det är ju väldigt irrierande. Ska jag göra det eller inte. Ja ni fattar. Sen är jag lite pedantiskt och det tycker jag kan bli jobbigt ibland eftersom ibland måste man bara släppa sådant det behöver inte vara helt städat hela tiden. Ska inte rabla upp en massa fel och brister på mig eftersom jag tycker att det skulle bara bli tråkigt men nu har jag nämt några. Kan ju också tillägga att jag är väldigt självkritiskt gäller allt det jag gör till hur jag ser ut. Men alla vi har ju positiva sidor också :)

 

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0