Time moves sooo slowly

Hej igen!
Idag går tiden så dära ändlöst söligt ! Blev ingen innebandy så jag drog på en intervall runda, svettigt värre och det kändes skönt sedan att ha rört på sig. Tog en skön kall dusch :) Var förbi Annika och Ahti som bjöd på kaffe och paj. Satt fint med lite kaffe efter att ha tränat lite. Ja hursomhelst så går idag väldigt långsamt kanske mest för att jag saknar mitt hjärta. Det känns som att vi inte har umgåtts på hela veckan så jag skulle vilja mysa lite med honom. Kollar just nu på ett program i ettan om hästmannen verkar vara en bra dokumentär :) Finns ju inte så stort utbud när man bara har ettan och tvåan haha !

Var förbi milla idag med satt och pratade om lite allt möjligt men faktiskt mest innebandy blev bjuden på mat med och det var tacksamt ! Är bara för trist att laga mat bara för sig själv blää! Jag tycker iaf att det är urtråkigt .
Nåja ska väl glo lite på dumburken haha :)



Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0