Tillbaka till skolan?

Heej !
Jag har suttit och funderat nu ett tag på vad man ska göra den närmaste tiden. Tänkte ju läsa matte B iallafall men känner mig inte ett dugg sugen på det, konstigt då matte är ju det tråkigaste ämne man kan läsa! Men om jag har tänkt läsa vidare till tillexempel lärare så är det nödvändigt att jag läser upp matten. Det jag har varit inne på som senare utbildningar är lärare och nu har jag även börjat kolla på biblotikarie men jag vet inte säkert någnting alls! . Jobbigt detta med att skaffa sig ett liv haha ! Sen blev jag jätte sugen på att läsa svenskakyrkans grundkurs och kombinera den med matte B om det går men men vi får se vad som händer om det nu sker något överhuvudtaget! Har inte fått något svar om konst kursen heller.. Allt känns som ett frågetecken nu iallafall.
 


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Ja, det ska jag försöka ha!



Kul om du också skulle börja skolan igen :)

2011-08-25 @ 23:10:16
URL: http://birdbrained.blogg.se/
Postat av: Emma

hejsan :)

2011-08-26 @ 13:17:45
URL: http://charmedsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0