Monday

Hejsan !
Idag är en sådan dag som drar sig fram och det känns som att det är förevigt tills klockan blir det man vill ! Hoh och i  mitt fall vill jag att den ska bli typ halv fyra eller fyra för då kommer min fästman hem och sen vill jag att det ska bli sex för då är det innebandy för hela slanten :)

Just nu snurrar det mycket men samtidig så lite i mitt huvud . Jag vill ha pengar så jag kan köpa material till lite skapande vill testa på akryl och förhoppnigsvis skapa fin fina tavlor ! Japp det tänker jag mycket på , när man går hemma hela dagarna (är hemma eller hos mamma&pappa) och hjärtat är och jobbar hårt känner man att man vill bidra med något. Eftersom jag är en relativt kerativ människa så skulle jag kunna skapa något som kanske någon skulle betala en liten slant för och om inte så är det ju inte negativt att göra något kreativt någon dag i veckan :) Sedan är det ju det här med utbildningar allt man borde läsa till att man borde hoff det är inte lätt att vara en enkel oläst människa haha ;) Känner väll att man helt enkelt borde göra med än vad jag gör just nu :)



Men det är ingen idé att trycka ner sig själv och tro att man är värdelös man får försöka tänka positivt. När benjamin kommer hem är det städat och ofta finns det mat redo Haha vilken hemmafru jag är men det är ju klart iallafall för mig att sådan tråkigt som att tvätta m.m hamnar på mig när han är den som jobbar just nu, annat är det ju när vi båda jobbar. Jag tror det finns några som håller med mig :)

Annars har jag, Benjamin, Victor och Amelie kollat en bra film igår Undisputed 3. Jag är ärlig och erkänner att jag är lite små kär i Bojka en bild på honom helt enkelt

 
Nu ska jag hänga tvätt puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0