Introduce yourself

Jag är en 20 åring tjej/kvinna snart ett år äldre närmare bestämt dag 26 i september.
Bor i svanstein en liten by långt upp i vårat avlånga land, över polcirkeln.  Jag lever mina dagar i ett litet rött hus med en varanda och lite gräsmatta till det tillsammans med min fästman Benjamin och våran hund Meeko " Mikko". Oftast nästan varje dag är vi och hälsar på mina föräldrar som bor inne i skogen man kör på en grusväg rätt in i skogen till de kommer några hus och där är jag uppvuxen. Vilket inte var så kul när man var teenage :) Vi är till mina föräldrar mycket pågrund av att de har en vovve vid namn ebba och då kan våra hundar leka tillsammans.

  

Jag har bott tillsammans med Benjamin nästan från samma stund som vi blev tillsammans flyttade han in till mig i mitt föräldrahem där vi bode i ett rum i ett helt år. Det var ganska så skönt när vi fick vårat eget för två år sedan. Vi sökte efter en lägenhet men av turen fick vi ett helt eget litet hus at hyra :) Detta år på nyårafton förlovade vi oss. Jag har helt underbara vänner som jag tycker att jag träffar för sällan.

        


Jag är en rättså kreativ människa gillar att måla,rita,fota,sjunga och inreda. Annars gillar jag att röra på mig innebandy är en klar favvorit. Gillar att vara ute i skogen med hundarna och promenera. Jag älskar djur och då menar jag verkligen det ! Jag vill inte köra på en padda,groda eller mus när jag är ute på vägarna. Blir väldigt arg på människor som inte tar hand om sina djur. Ett djur som var min favorit när jag var liten och hållit i sig lite är katter men tyvärr tål Benjamin inte katter eller hästar.

 

Jag är duktig på att laga mat och ganska duktig på att baka vilket uppskattas av min kille ;) Jag är ganska pedant av mig men det är lite svårt när man har lite av en slarver till pojkvän men man får helt enkelt försöka släppa lte av städningen och låta det vara lite små stökigt haha ;D

 

Jag skulle tro att jag är rätt snäll och jag gillar när det är rättvist. Jag är jätte envis och gillar när saker blir som jag vill men inte så att jag skulle bli sur annars :) Jag kollar mycket på film och gillar att läsa böcker. Jag älskar chips och popcorn men bryr mig inte såmycket om godis. Börjar sjunga i tid och otid villket min lillebror hatade när vi var små. Juste jag har en lillebror victor glömde ju den skiten haha liten och liten 19 år gammal är han .
Nåja detta får räcka :)



Puss hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0