TjeniXen

Heej
Nu sitter man här och nöter datan, blev just övertalad att göra en Blogg av nina, som också skrev mitt namn in i rutan eller vad de nu va så då vet ni historien varför jag heter som jag gör :) haha 
 
Sitter och väntar på att något ska hända här i skolan, de  går segt......

Imorgon fyller NINA 18år måst komma ihåg att gratta henne!!!

Nina är den till höger och den andra nörden är Cassie
Nåni på lördag är ninas och bettys partaj de ska bli riktigt roligt :D

Idag känns de som en lång dag eftersom att vi har kör till fyra och så är man hemma vid fem tiden hoho
Jag blir helt slut alltså. Senare idag ska jag, mickiz, Ponny och Sivi å bada i Svn.... Vi ska simma seriöst!... Som att någon tror mej vi kommer ändå bara att sitta och slappa i bubelpoolen ;D Vi är SÅÅ lata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0