Heejhopp

Sitter och tänker på vart man ska fara utomlands till.... De enda krav vi typ har är att de ska finnas sol, pool och drinkar! De e jag, Mickiz, Fanny, Nina, Cassie och Betty som drömmer om varmare trakter. Vi planerar att fara i början av september, ska bli så kul :D 
     ←

Igår var man i Svansteins ski och kollade, så var Sivi där och vi tog en fika. Mikkis kom senare och vi lånade ett par pulkor, sprang till barnliften och grabbade tag i en lift å åkte upp och ner... De var skit kallt.. Hoho

Träffade Gus vid uthyrningen å så att han skulle åka Snowboard HAHAH jag skrattade hånfullt och visste att han aldrig hade åkt snowboard hahah... Sen gick jag å efter ett tag så jag honom komma åkandes i backen... Tappa hakan och kände mig helt TRÖG han åkte typ skit bra...  Jag tänkte att han måste ha åkt förut, frågade Siv och Isak som intygade att han aldrig har åkt förut....Men vi kom fram till att Han har surfat hela somman och de är typ samma sak.... Hmm nåja sen for vi med Siv och åkte bil... Fick någe ryck o dro till rantis kiosken men men gott va de.

Hej då
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0