Hello

Vad ska man hitta på denna helg då?? 
Ja har några förslag..

  1. Fara till levi med robin och tjejerna, sova i en stuga med okända grabbs och hitta på någe kuligt =)
  2. Dra till backen med brudarna, åka , kolla på killar och äta sliskig mat.... Låter skojj ;D
  3. Sitta hemma, ringa till mina nötter och bestämma att vi drar en bastu å kollar en film och äter GOTT
  4. Nå fråga Sivi om hon har några förslag, har hon inte de så blir de och sova, vilket också är mkt mysigt :)
  5. Fara till norrskensfestivalen, i pajala och ha de trevligt

Jag kan informera senare efter helgen va som ände :)

Hmm jag vet inte vad jag ska välja någon som har någe mer förslag??? (;


Ikväll blire kanske att fara och bubbla, kanske att Ötå brudsen kommer de me (= 
Annars blir de väll bara vi ocoola nördar från Svn EFTERSOM att alla från Övertorneå den STORA staden e så fucking Cooola ;)

 Ett Homer Citat  "Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer."

Nåja nu börjar skolan igen Hejs Svejs 

//Sandra  (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0